Okt

Hyttetur til Furuly i Asker

1. okt 2021 17:00  -  2. okt 2021 12:00   -   Furuly i Asker

Arrangør: LOS - Lovisenberg studentvelferd

Bli med på kortreist hyttetur! Diakonissehuset har et eget feriested i Asker som LOS har fått låne til en kortreist hyttetur fra fredag 1. til 2. oktober.

Her er det mulighet til å tilbringe en hyggelig kveld med noen medstudenter, og vi har plass til at noen kan overnatte til lørdag. På grunn av covid-19 og restriksjonene som fortsatt gjelder, er det begrenset antall plasser – og først til mølla med påmelding.

Planen for turen:

Vi åpner kl. 17 og håper at folk kommer mellom kl. 17 og 18.

Av smittevernhensyn er pizza det enkleste, så vi bestiller pizza alt etter hvor mange som melder seg på.

Vi legger opp til en hyggelig «hyttetur-kveld» med quiz og spill. Hvis været er sånn passe greit, blir det kanskje noe utendørsaktivitet med utsikt over fjorden – hvis ikke blir det peiskos. Arrangementer i regi av LOS er i hovedsak alkoholfrie, og vi stiller derfor med brus, te, kaffe - og kanskje også kakao med krem.

Det går rutebuss tilbake til Oslo på kvelden, og for de som ønsker å overnatte avtaler vi nærmere hvordan vi gjør det med frokost.

Vi starter påmeldingen torsdag 23. september kl. 10:00. Du melder deg på til los@ldh.no. Inkluder informasjon om følgende:

• Om du har spesielle diettbehov (til pizzabestillingen)
  • Om du ønsker å overnatte (og om du melder deg på sammen med noen som du kan eventuelt kan dele rom med - eller om det er aktuelt å sove i hengekøye/telt om det skulle bli fullt inne), eller om du ønsker å ta det som en kveldstur - uansett er det førstemann til mølla.