Internasjonalisering

Internasjonalisering ved LDH omfatter ulike områder som mobilitet av studenter, ansatte og forskere til internasjonale samarbeidsinstitusjoner, bruk av gjesteforelesere, forskingssamarbeid, samarbeid om utvikling av kurs og emner med mer. LDH legger til rette for mobilitet for studenter, vitenskapelig ansatte og for teknisk-administrativ ansatte. Vi har ulike avtaler som muliggjør økonomisk støtte til gjennomføring av mobilitet.

Studenter i Tanzania

Internasjonalt samarbeid øker kvaliteten på og relevansen til undervisning og forskning. Gjennom solid internasjonalt samarbeid øker vi kompetansen til både studenter og ansatte.

Publisert 12. Desember 2019, 19:51

Sist oppdatert 1. Februar 2024, 14:16

Internasjonalt utvalg

Internasjonalt utvalg er et studentdrevet utvalg som jobber for å fremme LDHs utveksling og som tar imot studenter som kommer til LDH på utveksling fra andre land. De deler informasjon og bilder fra studenter som har vært på utveksling og ønsker å skape tettere dialog med studentene.

Internasjonalt utvalg oppfordrer studenter til å kontakt dem på e-post eller på deres instagram-konto:

Instagram: utvekslingldh
E-post: international.ldhstudent@gmail.com

For spørsmål om utveksling og praktisk informasjon:

Send e-post til internasjonalisering@ldh.no.