Quizialen 2022 - 1. runde

10. feb 2022 18:30   -   Kantinen/Storgata 26

Arrangør: Sosialen

Regjeringen har endelig gitt oss klarsignal på å kunne gjennomføre offentlige arrangementer igjen, og det er derfor en stor ære at vi i Sosialen-styret får lov til å ønske dere hjertelig velkommen til det som ser ut til å være verdenspremieren på QUIZIALEN!

Vi i Sosialen tar en side ut av spilleboken hos bautaene innenfor pubquiz og lanserer vår helt egen versjon! Konseptet, som sikkert de aller fleste av dere kjenner til, er simpelt: Det blir quiz, det blir medbrakt drikke, det blir gøy og moro og festlighetene tas selvfølgelig med videre til vår alles kjære STORGATA 26.

I løpet av semesteret vil det bli arrangert tre omganger av denne quizen i kantinen vår. Det blir premiert for beste lag for hver runde, og helt til slutt teller vi gjennom sammenlagtpoengene og kårer én gjev vinner av QUIZIALEN 2022!

Så dann dere et lag, meld dere på, samle poeng, meld dere på de andre quizene i semesteret (de resterende torsdagsdatoene + påmelding kommer fortløpende) og ikke minst: HA DET GØY!!

PÅMELDING:

Påmeldingen åpner mandag 7. februar klokken 14.00. Utnevn en lagkaptein i laget som sender en PM (privatmelding) til «Sosialen Ldh» sin Facebook-side. Meldingen skal inneholde LAGNAVN, ANTALL MEDLEMMER PÅ LAGET og NAVN PÅ ALLE DELTAGERE + KULL. Ryktene tilsier at dette ser ut til å bli et populært arrangement, og vi har antallsbegrensninger på quizen, så det anbefales å melde dere på så fort påmeldingen åpner. Rekker ditt lag ikke å melde dere på før det blir fullt setter vi opp en venteliste og gir dere beskjed om det åpner seg opp plasser.

QUIZKATEGORIER:

Quizkategoriene vil variere fra gang til gang. Vi lanserer imidlertid quizkategoriene 48 timer før quizstart så dere kan få muligheten til å lese dere opp, hvis dere ønsker det.

SMITTEVERN:

Vi kan selvfølgelig ikke glemme at vi fremdeles er midt i en pandemi. Lagene får derfor tildelt et bord hver med god avstand fra hverandre. Lagmedlemmene sitter også minst én meter fra hverandre og dere får rikelig med desinfisering på plassene deres.

Q&A:

Q: Hvor mange kan vi være på et lag?
A: Vi setter et maksantall på 7 stk per lag for en mest rettferdig quiz. Er dere ikke nok til å fylle et lag på 7 stk gjør det virkelig ingenting, dere kan fint melde dere på bare 2 stk, for eksempel. Er dere en vennegjeng med flere enn dette anbefales det at dere deler dere opp;)

Q: Kan vi få ta med alkohol?
A: Det er klart dere kan det! Ta med dere hva som helst, om det skulle være brus eller vann hvis dere har jobb eller skole dagen etter, eller øl og sjampanje for å riste løs og ta en ordentlig frikveld fra det hektiske skolekjøret! Vi stiller med brus og snacks

Q: Hvor vil dette foregå?
A: I kantinen vår, vel

Q: Koster det penger?
A: Nei! Dette er selvfølgelig et gratisarrangement (NB: Det må kanskje regnes med å betale inngang til SG26 hvis dere ønsker å fortsette festen på byen etterpå)

Q: Jeg kjenner ikke så mange på skolen, men vil veldig gjerne være med og bli kjent med flere. Hva gjør jeg?
A: Ingen fare! Meld deg på så setter vi deg inn på et lag som trenger sterke og kunnskapsrike lagkamerater til å ta inn seieren!

Vi gleder oss masse til å se dere igjen, og ikke minst til å sparke i gang SOSIALEN-året 2022!