Quizialen H22 - 1. runde

9. sep 2022 17:30  -  9. sep 2022 22:00   -   Kantinen

Arrangør: Sosialen

Quizialen ble en kjempehit i fjor med utsolgt quiz ved samtlige arrangementer, og det er derfor med stor glede at vi i Sosialen-styret får lov til å ønske dere hjertelig velkommen til en ny runde av QUIZIALEN 2022!

Vi i Sosialen tar en side ut av spilleboken til bautaene innenfor pubquiz og lanserte vår helt egen versjon ifjor! Konseptet, som sikkert de aller fleste av dere kjenner til, er simpelt: Det blir quiz, det blir medbrakt drikke, det blir gøy og morro og festlighetene tas selvfølgelig med videre til vår alles kjære STORGATA 26.

Iløpet av semesteret vil det bli arrangert tre omganger av denne quizen i kantinen vår. Det blir premiert for beste lag for hver runde, og helt til slutt teller vi gjennom sammenlagtpoengene og kårer én gjev vinner av QUIZIALEN 2022! (Psst! Premiene ifjor var ganske overdådige, og vi skal selvfølgelig fortsette med dette).

Så dann dere et lag, meld dere på, samle poeng, meld dere på de andre quizene i semesteret (de resterende datoene + påmelding kommer fortløpende) og ikke minst: HA DET GØY!!

Til alle dere i førsteklasse er selvfølgelig dette en unik mulighet til å ta en reunion med faddergruppen deres og catche opp med hva som har skjedd siden sist.

PÅMELDING:

Påmeldingen åpner onsdag 7. september klokken 12.00. Utnevn en lagkaptein i laget som sender en PM (privatmelding) til «Sosialen Ldh» sin Facebook-side. Meldingen skal inneholde LAGNAVN, ANTALL MEDLEMMER PÅ LAGET og NAVN PÅ ALLE DELTAGERE + KULL. Ryktene tilsier at dette ser ut til å bli et populært arrangement, og vi har antallsbegrensninger på quizen, så det anbefales å melde dere på så fort påmeldingen åpner. Rekker ditt lag ikke å melde dere på før det blir utsolgt setter vi opp en venteliste og gir dere beskjed om det åpner seg opp plasser.

(Underveis i quizen slipper vi også flere interne konkurranser hvor dere har mulighet til å sanke poeng).

QUIZKATEGORIER:

Quizkategoriene vil variere fra gang til gang. Vi lanserer imidlertid quizkategoriene 48 timer før quizstart så dere kan få muligheten til å lese dere opp, hvis dere ønsker det. Siden dette er første quiz for sesongen vil alle kategoriene bestemmes av oss. Deretter vil vinneren av forrige quiz velge en bestemt kategori ved neste quiz som kan bidra til å øke sammenlagt-poengsummen ytterligere.

Q&A:

Q: Hvor mange kan vi være på et lag?
A: Vi setter et maksantall på 7 stk per lag for en mest rettferdig quiz. Er dere ikke nok til å fylle et lag på 7 stk gjør det virkelig ingenting, dere kan fint melde dere på bare 2 stk, for eksempel. Er dere en vennegjeng/faddergruppe med flere enn dette anbefales det at dere deler dere opp;)

Q: Kan vi få ta med alkohol?
A: Det er klart dere kan det! Ta med dere akkurat hva som helst av drikke og ta en ordentlig frikveld fra det hektiske skolekjøret. Det viktigste er at du kommer i godt quizhumør! Vi stiller med brus og snacks

Q: Hvor vil dette foregå?
A: I kantinen vår, vel

Q: Koster det penger?
A: Nei! Dette er selvfølgelig et gratisarrangement
(NB: Det må kanskje regnes med å betale inngang til SG26 hvis dere ønsker å fortsette festen på byen etterpå)

Q: Skal quizene kun være på fredager?
A: Nei, det skal de ikke! De skal vanligvis foregå på torsdager, men gjør et unntak ved første runden:)

Q: Jeg kjenner ikke så mange på skolen, men vil veldig gjerne være med og bli kjent med flere. Hva gjør jeg?
A: Ingen fare! Meld deg på så setter vi deg inn på et lag som trenger sterke og kunnskapsrike lagkamerater til å ta inn seieren!

Vi gleder oss masse til å se dere igjen, og ikke minst til å sparke i gang SOSIALEN-året 2022.